آموزه های پیر مغان در خصوص بکارگیری انرژی های موجود در طبیعت – قسمت ۱۴


آموزه های پیر مغان در خصوص بکارگیری انرژی های موجود در طبیعت
۱ - بیان روشهای خنثی کردن انرژی توسط سیستم حلقوی استاتیک (1)
۲- قابلیت تبدیل انرژی وارده به انرژی پتانسیل توسط سیستم حلقوی دینامیک (2)و ذخیرۀ آن و بازگرداندن انرژی به مبدعی که از آنجا انرژی برای نخستین بار بر سیستم وارد آمده


دشمن از ابزار مختلفی برای تزریق ترس به دل آحاد جامعه استفاده می کند




مراحل نهادینه شدن ترس در جامعه
ابزاری که ضحاک برای القاء ترس در جامعه بکار می بندد استفاده از جارچیان در اماکن عمومی و میادین شهر و اصولاً در انظار عمومی است به این ترتیب که طوماری مشتمل بر "حکم حکومتی" را در میان مردم با صدای بلند قرائت می کنند و بر مبنای آن شخص یا اشخاصی را به اتهام اخلال در نظم عمومی محکوم به مجازات از سوی ضحاک می نمایند



سپس برای گسترش رعب و وحشت و سنگین شدن فضای خفقان و ترس، فرد مذکور را اعدام می کنند و در انظار عمومی بر دروازۀ شهر آویزان می کنند تا مایۀ عبرت دیگران شود ، هدف از این اقدام مجازات فرد نیست بلکه القاء ترس و وحشت در جامعه است تا همۀ مردم یکایک این امر را روئت کنند و برسند از سرنوشت کسی که متهم به تمرد از دستورات دستگاه حاکمه است و به واسطۀ این ترس است که افراد جامعه سرخورده می شوند و سر در لاک خود فرو می برند و دست از اعتراض می کشند و یا اگر کسی به خشم و غضب و عصیان آمد و فریاد تظلم خواهی سر داد دیگران از ترس او را اعانت نکنند و اعتراض فرد تبدیل به اعتراض جمع نشود.




هر از چندگاهی دستگاه حاکمه به انجام چنین اقداماتی مبادرت می ورزد تا برای مدت زمانی مجدد ترس را در ضمیر ناخودآگاه مردم زنده کنند.




راه کار پیرمغان - در ابتدای امر باید بدانیم دستگاه حاکمه کلیۀ کسانیکه را که دستگیر و بازداشت می کند و به اتهامات واهی به مجازات می رساند این اشخاص قربانیان دستگاه حاکمه هستند این افراد ضرورتاً اشخاصی نیستند که مرتکب جرمی شده باشند بلکه سیستم جبّار برای تداوم حیات خودش نیاز به "قربانی کردن مردم" دارد.




هدف سیستم جبّار از مبادرت ورزیدن به چنین اقداماتی "نمایش قدرت" است اما در واقعیت فاقد مشروعیت و قدرت است و مانند ببر کاغذی است. در چنین مقطع زمانی چنانچه کسانی باشند که از شجاعت لازم برای دعوت مردم به ممانعت از انتشار و انعکاس ترس در دل و جان و جامعه برخوردار باشند و برعکس این اقدامات را ناشی از ترس و هراس سیستم حاکمه از پتانسیل مردمی بدانند و مردم را دعوت به عدم قبول چنین نمایش های قدرتی نموده و با بیان آنکه چنانچه شما چیزی نگوئید مانند گیاهی هستید که بهره ای از حیات خود نمی برد و تنها به ابزاری در دست قدرتمداران تبدیل می شوید ، به همین دلیل تن به بردگی و بندگی و بیگاری ضحاک ندهید، قربانی ترس نشوید. یا با شرافت زندگی کنید و یا با شجاعت به راه شهادت بروید. ترس از مرگ را باید در میان آحاد جامعه شکست.




وقتی ترس در دل مردم شکسته میشود ترفندهای ضحاک تأثیرش را از دست میدهد.






به این ترتیب هربار که جارچیان به میدان می آیند تا متهم بی گناهی را به کام مرگ بفرستند و عبرت سایرین کنند باید مغبچگان و عیّاران خود را به میدان رسانده و با بیان آنکه : نترسید ، این شخص به علت آنکه همواره سعی داشته ارام و بی خطا زندگی کند و در وحشت آنکه مبادا روزی به علت بیان واقعیتی به چنگ دستگاه حاکمه گرفتار اید ، قربانی شده است.



مغبچگان و عیّاران خطاب به مردم می گویند: شما نترسید که مرگ هزاران بار از این حیات با ذلتی تحت حاکمیت زور و سرکوب ضحاک بهتر است. ترس از مرگ را کنار بگذارید و شجاعت و شهامت به خرج دهید. مشاهده کنید که با چیره شدن ترس بر شما عاقبتی مانند این قربانی خواهید داشت. از هم اکنون تصمیم بگیرید که سرنوشت خود را بدست بگیرید و این مطلب را در محافل و گفتمان ها فریاد بزنید و بذر شجاعت و شهامت را در میان آحاد جامعه افشاند.



هنگامیکه یک نفر در میان مردم شجاعت به خرج دهد و علیه سیستم مبتنی بر ترس سخن بگوید ، دیگران نیز شجاعت در دلشان جوانه می زند و ترس از مرگ از ضمیرشان برچیده میشود. در واقع این ابزار و اسلحه از دشمن گرفته می شود و دشمن دریابد که مردم دیگر نمی ترسند، از این پس دشمن دچار هراس میشود که حال چگونه باید مردمی را که هراسی از سیستم به دل راه نمی دهند مهار کند؟









دستگاه حاکمه جبار سپس دست به اقداماتی می زند که سیستم را به رویارویی با مردم در سطح شهر می کشاند ، رویارویی با مردم در صحن خیابانها سبب میشود تا بیش از پیش ترس از مردم گریزان شود و دشمن بیش از پیش دچارتراس و هرس میشود دراین مقطع زمانیست که دیگر تبلیغات و کشتارها و جو ارعاب و وحشت کارگر واقع نمیشود.
شکنجه و کشتار در چنین سیستمی اثر نمی کند بلکه ترس ناشی از اقدامات وحشیانه است که در جامعه اثر ایجاد می کند. دشمن برای مسکوت نگه داشتن مردم اقدام به کشتار نمی کند بلکه برای ترس از کشتار مبادرت به کشتار می کند.



ترسیدن ما یکسره از بیم بلا بود
دیگر ز چه ترسیم که در عین بلائیم


وقتی دشمن دریابد که مردم از کشتار نمی ترسند بلکه بیش از پیش عصیان زده میشوند و طغیان می کنند و به میدان می آیند ، دشمن دست از کشتار میکشد و راه مسالمت و گفتگو را در پیش می گیرد تا خود را از بن بست برهاند. همین جاست که نقطۀ آغاز پیروزی مردم رقم می خورد. با بکارگیری ابزاری که در این مبحث ذکر گردید (شجاعت) انرژی ترس در دل جامعه خنثی میشود و برای به زانو در آوردن دشمن از این ابزار علیه او استفاده میشود. خلاصۀ درسهای پیر مغان در این مبحث - پیاده کردن دستگاه ضدتبلیغاتی و مردمی علیه دستگاه تبلیغاتی ضحاک و نهادینه ساختن عنصر شجاعت و شهامت در دل آحاد جامعه



1-statistic (singular) is the result of applying a function (statistical algorithm) to a set of data.
More formally, statistical theory defines a statistic as a function of a sample where the function itself is independent of the sample's distribution: the term is used both for the function and for the value of the function on a given sample.
A statistic is distinct from an unknown statistical parameter, which is not computable from a sample. A statistic used to estimate a parameter is called an estimator. For instance, the sample mean is a statistic and an estimator for the population mean, which is a parameter



2-The dynamical system concept is a mathematical formalization for any fixed "rule" which describes the time dependence of a point's position in its ambient space. Examples include the mathematical models that describe the swinging of a clock pendulum, the flow of water in a pipe, and the number of fish each spring in a lake.
At any given time a dynamical system has a state given by a set of real numbers (a vector) which can be represented by a point in an appropriate state space (a geometrical manifold). Small changes in the state of the system correspond to small changes in the numbers. The evolution rule of the dynamical system is a fixed rule that describes what future states follow from the current state. The rule is deterministic: for a given time interval only one future state follows from the current state.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر