راهکارهای نفی حاکمیت ضحاک در بیان پیرمغان - قسمت۲۶


درسهای پیرمغان - راهکارهای نفی حاکمیت ضحاک در بیان پیرمغان

در درسهای پیشین پیرمغان به بیان چگونگی خلع سلاح و خارج ساختن ابزارهای تسلط ضحاک بر جامعه پرداخت همچنین پیرمغان به نحوۀ خلع مشروعیت از حکومت ضحاک نیز اشاره نمود بدین ترتیب که دیگر ضحاک نتواند با بکاربستن ابزارهای حکومتی خود بر جامعه توان اداره و حکومت داشته باشد. همچنین پیرمغان به بیان حقایقی پیرامون تبدیل جامعه به مثابۀ موجودی زنده و خودگردان و پویا بدون اتکاء به سیستم حاکمه ضحاک اشاره نمود.
سپس پیرمغان با ارائۀ راهکارهای مناسب در درون جامعه (تشکیل شوراهای مردمی) به بیان راه حلهای برون رفت از سیطرۀ سیستم ضحاک بر جامعه و خلع مشروعیت ضحاک پرداخت بدین ترتیب که جامعه به مرحله ای از رشد و نمو و بلوغ اجتماعی خواهد رسید که پس از آن آحاد جامعه، پیکرۀ اصلی و اساسی جامعه را تشکیل می دهد و حکومت ضحاک همچون پوسته ای توخالی، بخش بی پایه و اساس جامعه را تشکیل خواهد داد.




راهکارهای نفی حاکمیت ضحاک در بیان پیرمغان
معادله در این مرحله شکل دیگری پیدا می کند و آنهم وضعیتی است که در آن وضعیت مردم حاکمیت ضحاک را بر خود نمی پذیرند (حاکمیت ضحاک را بر خود نمی خواهند) و ضحاک نیز ناگزیر از حاکمیت بر مردم است (ضحاک نمی تواند بر مردم حکومت کند) .به این ترتیب زمینه های لازم برای ایجاد انقلاب و تحول در درون جامعه کاملاً فراهم میشود و جامعه از یک سیستم ضحاکی به سوی سیستمی که نفی کنندۀ حاکمیت ضحاک است پیش می رود.آخرین پایگاه ضحاک ، توسل و چنگ انداختن به "نیروهای اهریمنی" برای حفظ حاکمیت فروریخته اش است.




اما در اینجا عامل تعیین کننده در تقابل با نیروهای اهریمنی ضحاک ، بکاربستن نیروهایی (یزدانی) است که باید دید پیرمغان با بکاربستن آن نیروها تا چه حد میتواند در این نبرد موفق عمل کند.


به زور خداوند یزدان پاک
برون کردم از دل همه ترس وباک


در حقیقت در این مرحله اتصالی معنوی لازم است که پیرمغان مانند آنتنی "برق گیر" عمل کند.


قانونمندی های عملکرد برق گیر
میله برق گیری که بر بام منازل نصب میشود و یا درختی که در مزارع به عنوان برق گیر بکار گرفته میشود ، بدین ترتیب عمل می کند که صاعقه ایکه از اسمان به زمین میرسد را با نیرویی معادل ٢٠٠٠٠ ولت انرژی تخلیه بار الکتریکی می کند. درخت یا برق گیر بدین ترتیب عمل می کند که انرژی زمین را سبب یونیزه کردن فضای اطراف خود می سازد بطوریکه فضای یونیزه شده سبب تخلیه بار الکتریکی یونهای مثبت موجود در ابرهای آسمانی میشود. صاعقه همیشه از بالا به زمین زده میشود از جانب ابر به سمت زمین ، هیچ صاعقه ای از زمین به بالا نمی جهد. صاعقه انرژی ابرهای بارداری است که از درون جو به جانب زمین سرازیر میشود و در زمین تخلیه میگردد اما اینکه صاعقه در چه محلی فرود اید این امر تابع قانونمندی خاصی است و به عنصر برقگیر ارتباط دارد و عنصر برقگیر قادر به تخلیه انرژی از بالا بسمت زمین (بصورت صاعقه) است.


حال پرسش انست که چنانچه این ابر باردار پر از انرژی تخلیه بار الکتریکی نشود چه اتفاقی رخ می دهد؟
چنانچه تخلیه بار الکتریکی ابرهای متراکم توسط برقگیرهای زمینی صورت نپذیرد (ابرهای حامل بار الکتریکی تخلیه و یونیزه نشوند و توسط صاعقه انرژیشان تخلیه نگردد) در اینصورت در طبقات مختلف ابر بصورت برق این انرژی آزاد می گردد یعنی این انرژی میان دو لایه متفاوت از ابرهای متراکم بصورت برق تخلیه (بار الکتریکی) می گردد.


تفاوت برق و صاعقه
برق تخلیه بار الکتریکی ایست که میان دو لایه متراکم و متفاوت ابر که در سطح جو زمین قرار دارند صورت می پذیرد در حالیکه صاعقه انرژی ناشی از تخلیه بار الکتریکی از اسمان به زمین است و برای تخلیه این انرژی از اسمان به زمین نیاز به عاملی است که "برق گیر" نامیده میشود استفاده از این ابزار سبب یونیزه شدن فضای اطراف میشود تا بواسطۀ آن ابر حامل انرژی وادار به تخلیه بار الکتریکی در محلی که برق گیر در آن نصب شده میشود(قانومندی الکتریسیته ساکن).این همان رازی است که پیرمغان در دیر مغان (در اتشکدۀ خود) از استادانش فرا گرفته و به شاگردانش می آموزد.




اسرار پیرمغان : این همان سلاحی است که هرگاه لازم باشد پیرمغان آن را بکار می بندد.(سلاح اکولوژی) سلاح نیروهای موجود در محیط زیست. پیرمغان مسلح به مسلسل و نارنجک و شمشیر نیست، احتیاجی به منجنیق و خمپاره و توپ ندارد. پیرمغان با ذرات موجود در طبیعت و انرژی های ناظر بر طبیعت کار می کند.




پیرمغان با نیروهای تدبیر و تدبرکنندۀ موجود بر جهان هستی کار می کند البته اهریمن پرستان هم با همین نیروهای موجود در طبیعت کار می کنند اما اهریمن پرستان این نیروها را در جهت مقاصد ضدمردمی و ضد محیط زیست و برای اهداف ضد جهانی بکار می بنند وآنها سر تباهی و سیاهی و خرابی دارند در حالیکه پیرمغان و مغان و خدمتگزاران نو ور آتش و حرارت نمی خواهند که سرما بر جایی حکمفرما باشد بلکه می خواهند در همه جا حیات و حرارت و حرکت برقرار کنند.

ادامه دارد ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر